lørdag 31. januar 2009

Kroppen verker, jeg er blå og gul.. Jeg fatter ikke hva jeg gjør galt...?

Planen for lørdagen var en tur i bakken
på Norefjell. Jeg ville prøve meg på
snowboard igjen, etter et vellykka
forsøk for noen uker siden.
På shoppingtur fredagskvelden kom ånden
over meg, og i løpet av en time var jeg
ett brett, støvler og bindinger - rikere,
men endel kroner fattigere... ;)
Men syns virkelig det var et vellykket kjøp.
Et råsa kari traa brett, og svarte bindinger og støvler.
Perfekt for meg og mine nybegynner-kunskaper...

Vi var en helg gjeng som skulle avgård, Bjørnar og meg såklart,
Tone og Jarle (som jeg såvidt så), og endel
Øverskogen gutter som Bjørnar har vært læreren til..

I tillegg overrasket Sandra meg med at
hun, Peter og M. kom opp også.
Perfekt å ha en snowboardmakker med omtrent
samme ferdighetsnivå som meg selv.


For å være ærlig så ble det både knall og fall.
Knærne er hovne, men mest av alt
har jeg sååå vondt et hemmelig sted ;) Haha
Jeg klarte såklart å dette, når
den ene foten ikke sto fast, og dermed datt jeg
rett oppå bindingen til brettet.
Lar resten si seg selv jeg ;)



Vi hadde fint vær, men var kaldt nederst i bakken,
så vi holdt oss for det meste i toppen av anlegget.
Ble en tur inn på varmestua først for lunsj,
så for kakao med krem :)







0 kommentarer: