tirsdag 13. januar 2009

Innlegg nr 100

Da kommer mitt innlegg nummer hundre i rekken. Har blitt litt av hvert av innlegg her, men håper dere som tar turen innom bloggen syns det er spennende og innholsrik.

I dag har jeg hatt min "sykemeldtdag" og da er det tid for Hege-tid. Legger vekt på ting som er viktig for meg disse dagene. Prøver få gjort unna ting jeg ønsker og har lyst til å gjøre, men ikke rekker ellers i hverdagen. Disse dagene har vært gull verdt for meg de siste mnd men fra mandag av er det tilbake til livet igjen med full jobb - så får vi se hvordan det går. Håper jeg klarer fungere mest mulig normalt, og at jeg klarer meg, hvis ikke er det tilbake til tilverelsen som har hjelpt meg den siste tiden!

I dag startet jeg med besøk hos Marthe, Noah Nikolai og Bat-Man! Ble masse skravling og kosing med mini 1 og 2... Noah er snart 3 mnd og begynner bli stor gutt. Stor stas at jeg kunne kose litt med han på fanget i dag, for sist når jeg så han var han ikke stor nok :) Lille Bat-Man var en onkli skjønning, og smeltet Hege-hjertet. Skulle virkelig ønske at vi kunne hatt hund, men pga allergikere i familien kan vi ikke det :(






















I kveld er det klart for den ukentlige turen til Sandra. Vi utvider stadig kvelden vår, og i kveld tilføyer vi både hotel cæsar og nytt tv program på nrk3 som handler om engelske par som får prøve seg med barn for å se om det kan passe for dem...






0 kommentarer: