søndag 18. januar 2009

Fredag...

Må først av alt si at teksten på innlegget er likt det som har vært her tidligere, men syns innlegget ble så rotete... Så derfor oppdaterer jeg med nytt innlegg....:



**Jeg startet helgen ganske så sent fredags
ettermiddag. Jeg jobbet helt til fem, noe
som er ganske så sjeldent til meg å være.
Men når jeg kom hjem startet jeg pusling
med middagsplanene mine, taco sto
nemmelig på kveldens meny. Jeg gleder meg
masse til god mat, for taco er noe av det
BESTE jeg kan spise en fredagskveld!**


**Omtrent akkurat idet jeg var ferdig å spise
tikket det inn melding fra Sandre som
lurte på om jeg var klar for bytur.
Jeg har jo savnet en onkli kveld på byen,
men er litt hjemkjær og lite spontan av meg.
Men for en gangs skyld klarte jeg takke ja
til en fristende forespørsel. Jeg hev på meg noen
klær og (rå)-kjørte ned til Sandra hvor jeg
rakk ett glass med noe godt oppi før vi dro ut.
Var en kjempefin tur og jeg koste meg masse.
Sjeldent jeg er ute helt til tre, uten å kjede meg...
Vi tuslet noe bedugget tilbake til Sandra,
og sovnet vel omtrent idet hodet traff puta**

Noen bilder fra leiligheten til Sandra og Peter før vi satte kursen over elva... :

Nemi og Sandra koser seg sammen med meg i sofaavdelingen,
mens gutta sitter foran tven med tvspill...:

0 kommentarer: