søndag 18. januar 2009

Lørdag...

Det jeg egentlig hadde skrevet om lørdagen har blitt borte...
Men jeg prøver diktere på nytt.:


**Våknet noe svimmel lørdagsmorgenen,
og etter noen timer i senga hvor jeg
jobbet med å sove av meg alkoholen,
klarte vi å komme oss inn i Sandras'
stue, i hver vår sofa for peisfyring.
Vi hadde avtalt en cafetur hvor Sandra
skulle introdusere meg for kakaoen på Z,
men var ikke kakao som fristet når vi våknet gitt..**





** Etter noen late timer tok vi motet til oss
og stelte oss i stand for en tur til byen.
Det ble en runde innom alle byens cafeer, men
endte til slutt opp med ett bord på Jonas B.
Snakk om overfylte restaurantere...
Pianini fristet mest på menyen, så vi endte
opp med hver vår.**

**Lørdagskvelden ble brukt med kjære samboer
hjemme, med hjemmebaka pizza :)
Fikk også endelig sett Forrest Gump filmen
som jeg faktisk ikke har sett tidligere.
Så det var stor stas**

0 kommentarer: