mandag 19. januar 2009

Og etter lørdag, kommer.....?

...SØNDAG




** Godt med en morgen hvor taket
står stille over senga - men snakk om
en hektisk morgen alikevel.
Jeg er superfan av slumring på mobilen,
elsker å drøye det lengst mulig ..
I dag hadde jeg egentlig minimalt med tid til
sånt, for vi skulle jo på Disney on Ice.**

** Klokka ti måtte jeg møte Sandra og Helle
på Lierskogen, og jeg klarte det faktisk.
Tross en frokost som lå igjen opp ned i
garasjen hjemme.**
**Hadde en fin dag i Spektrum.
Showet var fint, men må innrømme
at den stasen som var når man var 9,
ikke var like sterkt tilstede nå.
Men det skulle vel kanskje bare mangle.
Fikk knipsa endel bilder, men ble ikke noe
særlig kvalitet på dem, men resultatet
av prøvetakninga ser dere her**
*Før det begynner*




**Når jeg kom hjem spilte de Norske håndballherrene
sin andre kamp i håndball-vm.
Ble seier igjen i dag, og må si noen av de nye spillerne
virkelig imponerer. Kanskje det begynner bli håp
for norsk landslagshåndball også...?

** Jeg er så glad for all snøen som har
kommet i helgen. Har ventet lenge på at det
skulle bli litt onkli vinter her. Og ENDELIG!!
Selvom veiene er såpeglatte, det er kaos
med biler på kryss og tvers.. Håpløse sjåfører...
(Hadde bare alle vært like gode bak rattet
som meg hadde det ikke vært en eneste trafikkulykke
i hele Norges land... *kremt*
Sånn så det i allefall ut vinduet mitt i ettermiddag**

2 kommentarer:

Jeanette.. sa...

Jeg vil tørre å påstå at hele opplevelsen ville blitt flottere om dere hadde fått bedre plasser på Disney On Ice!
Var jo ikke stort dere fikk se :(
Men jeg må jo si at du har en utrolig flott lykt i vinduet da ;)

Hege sa...

Nei vi satt LANGT unna. Helt øverst omtrent....

Takk takk for lykta. Må ha vært noen som har ekstremt god smak når dem kjøper bursdagsgave til meg, vettu