mandag 26. januar 2009

Jeg fornyer meg stadig vekk...

Jeg prøver meg på mer alternativ behandling.
I morgen skal jeg prøve reflexologi.
Hva det går ut på kan du lese her:


En slik utvidet form for soneterapi kalles Reflexologi. Dermed har man som terapeut et betydelig større behandlingsrepertoir, og kan hjelpe kroppen din på en veldig effektiv måte til å helbrede seg selv. Reflexologi er en terapi som forløser energiblokkader i kroppen og stimulerer til avbalanserte forhold. Man kan behandle forebyggende, og kan avhjelpe akutte og kroniske tilstander.
Med Soneterapi styrkes immunforsvaret og dermed unngås f. eks. høstforkjølelse eller influensa. Stress bryter ned immunforsvaret, og en behandling "lader opp" kroppen så du har mer å gå på i hverdagen. Men også problemer som kink i ryggen, hodepine/migrene, bihule- og andre betennelses- og smertetilstander kan behandles med Reflexologi.
Reaksjoner på soneterapibehandling
Under behandlingen kan pasienter oppleve varmefølelse, svetting, frysing, prikking eller iling oppover beina, hoftene etc. Men selv svimmelhet, kvalme eller aggresjon kan oppstå. Disse reaksjoner kommer i behandlings forløp til å forsvinne, og er reaksjoner på bundet energi som settes fri. Kroppen selv står for helbredelsen. Som terapeut setter man bare toget tilbake på det riktige sporet og får energiene til å løpe fritt igjen.
(hentet fra www.takktikk.no)

2 kommentarer:

maiken sa...

e ikkje sånn dyrt?

Hege sa...

Det gjenstår å se ;) Har ikke vært der før, men hun som anbefalte det sa det kostet rundt 300 kr gangen. håper virkelig ikke det koster særlig mye mer. Men hva ofrer man vel ikke for helsa?