fredag 30. januar 2009

Litt om meg

Den siste personen som...

1. Sov ved siden av deg i sengen: Bjørnaren min
2. Så deg gråte: Bjørnar
3. Du spiste middag med: Bjørnar (kjenner den her blir mer og mer kjedelig gitt)
4. Du pratet med på telefonen: Bjørnar
5. Overrasket deg: Sandra, for at hun ble med til Norefjell i dag.
6. Fikk deg til å le: Må vel være Sandra...


Ville du helst...
1. Hatt piercing eller tatovering: Ja takk begge deler. Men, jeg tror aldri jeg hadde turt å tatovere meg...
2. Være seriøs eller morsom: En mellomting
3. Drikke hel eller lettmelk: Lett
4. Dø i en brann eller drukne: Dø i brann (kan jeg ikke heller velge bilulykke a'?)
5. Tilbringe tid med foreldrene dine eller fiendene: Foreldrene mine

Er du...
1. Simpel eller komplisert: KOMPLISERT
2. Hardcore or soft: Kommer faktisk an på øyet som ser meg ;)

Liker du best...
1. Blomster eller godteri: Godis såklart
2. Grå eller svart: Svart
3. Farger eller svart/hvitt bilder: Svart hvitt :D
4. Lyst eller kjærlighet: Kjærlighet
5. Soloppgang eller solnedgang: Soloppgang
6. M&Ms eller Skittles: m&M
7. Være lenge oppe eller våkne tidlig: Være lenge oppe, såklart
8. Sola eller månen: Sola
9. Vinter eller høst: Vinter
10. Ti bekjente eller ha to bestevenner: To bestevenner
11. Sol eller regn: Sol ute sol inne sol i hjertet sol i sinnet
12. Vaniljeis eller sjokoladeis: Sjokolade, eller vanilje med sjokoladesaus ;)

I den siste måneden, har du..
.1. Hatt en kjæreste?: Ja
2. Kjøpt noe du ikke har trengt: Ja - det gjør jeg hele tiden
3. Synget foran mennesker: Hmmm. småsunget i lokaler med masse folk, hvis bra musikk. Og såklart synger jeg på jobb HVER DAG ;)
4. Blitt klemmet: Ja
5. Følt deg dum: Ja, omtrent hver dag
6. Blitt full: Ja
7. Vært høy: nei
8. Danced crazy: Hmmms. prøver å begrense meg
9. Klippet håret: Ja, jeg har vært hårmodell ;)

Første:
1. Bestevenn: Marie nabo
2. Jobb: Akropolis, barneparken på Marienlyst
3. Lange reise: Det må ha vært hver sommer fra jeg var bitteliten og reiste til Sortland hver sommer
4. CD jeg betalte for: Oi, det husker jeg ikke helt. Men det kan ha vært smurfehits ;)

Siste:
1. Jeg spiste: En bolle som mamma har bakt
2. Drakk: Saft
3. Reklame jeg så: Den gikk nok på tv i går kveld, men jeg har det med å lukke ute alt av reklamer...
4. Person jeg gav en klem: En kollega etter jobb i går tror jeg (sånn utenom Bjørnar)
5. Personen jeg snakket til: Sandra på msn ;)
6. Irriterende ting: At jeg har vondt når jeg sitter...

Beskriv:
1. Lommeboka di: Kjøpt i Thailand :) Brun i skinn... Er kjempefornøyd med den
2. Håret ditt:Farga
3. Mobiltelefonen din: Samsung skyvetlf.
4. Huset ditt: Under bygging
5. Ryggsekken din: Nei den har jeg ikke sett... Hmmms. Har en svart peak tursekk jeg bruker når jeg er på skogstur med jobben
6. Skolene mine: Oddevall, Sylling og Drammen vgs.
7. Din framtidige bil: Volvo cross contry ;) Svart

Favoritt(er):
1. Dessert: Karamellpudding
2. Mat: Biff og bernaise, taco,
3. Godteri: Oi, denne er faktisk kjempevanskelig. Kinder sjokolade er i allefall en av favorittene... 4. Nummer: 11
5. Dag: Lørdag
6. Parfyme: Diamond
7. Farge: Blå / gjerne litt turkis blå
8. Sport: Håndball
9. Sang: Ok, her har jeg ingen å komme meg
10. TV-program: Har bare ett ord å si : TIRSDAGKVELD er tvkveld... :P Programmene sier seg vel selv ;)
11. Vær: Sooool :D
12. Film: -
13. Skuespiller: Angelina Jolie.
14. Bokstav: Abc - så lett som bare D... osvosv... Aner ikke
15. Sko: Joggesko og crocs
16. Grønnsak: Tomat
17. Frukt: Kiwi og eple
18. Tyggegummi: Extra
19. Sjokolade: Kinder sjokolade
20. Årstid: Sommer
21. Ferie: Sommer såklart
22. Band: Ingen anelse :S
23. Artist: -
24. Musikk: --
25. Sted å være: Kreta
26. TV-kanal: Hmmm. Tv2, tv norge og tv3
27. Butikk: Matbutikk-rema1000, klesbutikk-vero moda

Enten eller:
1. Ski eller snowboard: Får vel skrive snowboard da :P
2. Svart eller hvit: Svart
3. Slipknot eller Metallica: ?
4. Telefon eller mobiltelefon: Mobil ja
5. Penn eller blyant: Kulepenn. Eier vel ingen blyanter lenger, såvidt jeg vet...
6. Star Wars eller Star Trek: ?
7. Metall eller punk: ?

Det første du tenker når du hører...
1. Hund: Voff voff. At jeg ønsker meg min egen
2. Oransje: at jeg burde gå i oransje klær
3. Is-te: Drikker jeg så ofte jeg bare kan
4. Regnbue: kommer når det regner
5. Agurk: med sukker på bør prøves
6. Hai: Vil jeg ikke møte på.
7. Bursdag: i juni og jeg gleder meg

Tilfeldige spørsmål:
1. Hvor gammel ser det ut som du er: 24?
2. Kan du reparere en bil: hmm. jeg kan skifte dekk, fylle spylevæske, fylle på frostvæske og vet at jeg skal skru varme på vifta om bilen koker - tells det?
3. Har du drept noen i en drøm: Det tror jeg ikke
4. Er du vegetarianer: Nei.
5. Skriver du dikt: Jeg har gjort det endel ganger, men er ikke så veldig god på det så jeg har gitt opp
6. Er du snill: Ja, så snill som jeg kan få blitt...
7. Er du høy: Ja, over gjennomsnittet
8. Er du slem: Håper ikke det...

0 kommentarer: