torsdag 15. januar 2009

I did't my way

Inspirert av Caroline har jeg prøvd meg på Oreokake her hjemme i dag.
Skal ikke skryte på meg hvor flink jeg er på kjøkkenet fordi jeg tilbringer
minimalt med timer der. Men i dag hadde jeg altså lyst til å prøve meg
på noe nytt - og resultatet ser dere under her:



Ellers har jeg ryddet og puslet litt i scrappekroken i dag,
og jeg har produsert et dåpskort til lille Ludvig.





Uka går fort avgårde, i morgen er det fredag igjen
og jeg skal ha seinvakt på jobben.
Ellers blir det nok en stille og rolig tv-kveld her
med noe god fredagsmiddag.
Lørdag har jeg ingen store planer, burde virkelig
rydde litt i leiligheten.
Og så skal kanskje Sandra og jeg ta en kopp
kakao på Z - som Sandra skrøt sånn av.

Søndag setter vi kursen mot Oslo spektrum som jeg
har nevnt tidligere. Mamma frykter jeg kommer til
å kjøpe meg diverse Disney on ice effekter som
jeg hintet frempå at jeg ville ha.
Husker fra jeg var liten av og venninner
hadde vært der at de hadde diverse
blinkede greier med forskjellige
disney figurer på - og jeg var bare så
missunnelig. Spesielt var det Skjønnheten
og udyret jeg siklet mest på i venninnenes
lekehaug. Kanskje det er på tide
å glemme vonde barndomsminner
og skaffe meg min egen Disney stav med lys som blinker
**Drømme seg bort**

2 kommentarer:

Caroline sa...

wow hege:) Jeg er mektig imponert!!! hvordan smakte den?? den er digg ikke sant?? hehe:)

Hege sa...

Hehe. Takker! Ja den var veldig god, men tror ikke jeg pisket den whippingen nok, for den er veldig flytende ;) ellers knallfornøyd! Takk for oppskrift :D