søndag 1. februar 2009

Søndag på hesteryggen

Som mange andre søndager dagen derpå,
startet denne søndagen noe bedugget.
Men med noen timer satt av til oppvåkning dro
Sandra og jeg til Thomas på Vestre Kjenner Aktivitetsgård.
Jeg gledet meg masse til ny ridetur.
Stortrivs jo oppe på hesteryggen.
Vi hadde en kjempeflott ridetur,
2 timers tur.
Ble noe kald på tærne, men hva kan man regne
med når det er vinter. Litt må man lide..
Jeg red som forrige gang Captain.
Denne gangen tok jeg sjansen på cowboy-sal pga rumpeskade
etter gårsdagen.
Det gikk veldig bra i ny sal, og jeg tror
nok det ble en liten favoritt i forhold til vanlig sal


Sandra red på islandshesten Sirkill.
Tror hun var strålende fornøyd med en
relativ lav hest sånn i tilfelle hun datt av,
sånn at veien ned ikke var så lang.

Sjefen sjøl var også med. Sjefen er Thomas.
Ta gjerne en tur inn på:
www.vkag.no
for å se hva han driver med på gården :)

2 kommentarer:

ET sa...

Ååwh, så morro ut! Er jo ikke langt fra meg i det hele tatt...

Hege sa...

Ja, det var kjempemoro! Vi koste oss masse, og skal helt klart gjentas ;)