onsdag 25. februar 2009

Mandagen min startet ganske så kaotisk.
På vei til jobb klarer jeg slippe mobilen min
oppi doen på badet hjemme,
noe som resulterte i kortslutning av mobilen,
altså mobilløs-Hege...
Jeg fikk låne Bjørnars gamle telefon,
noe jeg ikke holdt ut særlig lenge,
derfor dro jeg med meg Sandra på ny mobil runde!
Ente opp med denne svarte Nokiaen 5310.
Med mp3 spiller.
Så langt så fornøyd!
Tirsdagen var det klart for unge mødre
hos Caroline.
Før jeg reiste til Caroline satt jeg og scrappet
litt med søsteren min...
Hos Carro fikk vi servert vafler,
noe som alltid faller i smak hos meg =)
Onsdag var mamma, Ranate storesøster og jeg en tur
på Sandvika storsenter.
Var ikke noe spesielt vi skulle ut på,
men gikk rundt og kikket litt,
tok en kaffe, med noko' attåt.
Jeg bestemte meg også for å reise til Hamar
for å besøke besteforeldrene mine,
fra onsdag til i morgen...
På vei inn til Hamar stoppet jeg innom
Siba og kjøpte meg min første egne pc =)
Og jeg er sååå fornøyd!
Acer aspire ONE!
Har lenge drømt om mini-pc.
Fått noen anbefalninger om ikke å kjøpe den,
men valget falt til slutt på en brun liten herlighet!!


0 kommentarer: