mandag 16. februar 2009

Jeg velger å gjøre bra ting for meg selv

Jeg bestemte meg for å finne frem
stafeliet og malesakene i dag.

Snehvit's syv dverger skal denne gangen foreviges
Jeg gleder meg til å male søvnig, sinnataggen
osv osv
(husker ikke navnet på alle mann jeg...)









Slik ser kunstverket ut når jeg avslutter
for dagen, får ta tak i penselen igjen i morgen...
Klokka ni dukka Sandra opp.
Vi skulle ut å gå en kveldstur.
Deilig å bli litt sliten igjen,
merker jeg har tilbedt sofaen altfor lenge.
Så nå er målet å få gått minimum 1 times tur
en gang i uka.
Så får jeg gjøre alt jeg kan for å gå gjennomført det.
Er søren ikke lett å ta bilder i mørket fant jeg ut...
I allefall ikke med refleksvest på ;)
Men her er vi i allefall ute på turen vår



2 kommentarer:

Line! sa...

Så flink du er til å male!

Hege sa...

Tusen takk for det, Line =)