lørdag 21. februar 2009

Promaker-tusjer

I går kveld var jeg på besøk hos naboen min som driver med scrapping.
Hun er kjempeflink, og jeg har vært hos henne to ganger tidligere også.
I går ville hun lære meg å fargelegge stempeltrykk,
med en type tusj som heter Promaker. :)
Er kjempefornøyd med hva hun lærte meg, og under her ser dere resultatet:
Nå gjenstår det bare å lage fine kort med motivene på.
Måtte inn på nettet og bestille meg noen egne tusjer
når jeg kom hjem også, sånn at jeg kan fargelegge litt på egenhånd.
Bestilte 10 tusjer, og det fins vel omtrent 100 stk,
så har i allefall satt i gang et samleprosjekt.
Håper de dukker opp i posten om ikke sååå altforlenge.
Så i kveld skal jeg rydde støv bort fra scrappebordet!









2 kommentarer:

ET sa...

Dumme, dumme spørsmål, men anyway: Er det veldig annerledes å farge med sånne tusjer enn "vanlig" fargelegging??

Hege sa...

Hehe...
Har fått det spørsmålet tidligere også, så kan herved konkludere med at det ikke er et dumt spørsmål.. Har faktisk ikke prøvd vanlige tusjer.. Men ser for meg at resultetet vil bli helt annerledes. fordi her kom fargen av seg selv omtrent i det tusjen traff papiret. var ikke vanskelig å få det jevnt heller...