fredag 13. februar 2009

Thank god its friday...

Ukeslutt, i allefall med tanke på arbeidsuka.
Helgen står for tur,
uten noen spesielle nevneverdige planer
Er alene i kveld, Bjørnar er på guttekveld.
Så jeg har jentekveld med fjernkontrollen,
pcen, godteskåla og vaskemaskina.
Hvilket liv.... :P



I morgen setter herremannen avsted
til Norefjell.
Har ennå ikke bestemt meg for om jeg blir med.
Hadde vært mer sikker om jeg viste
om jeg hadde hatt selskap hele dagen,
men frykter jeg blir mye på egenhånd..
Får ta det inn til vurdering over natta
(ender vel med at senga frister mest
når klokka ringer i morgen)
Ellers har jeg jobbet tre dager også denne uken.
Tirsdag og torsdag var mine hjemmedager.
Formen har ikke vært til å skryte av denne uken,
men skal la vær å nevne spesielt mye om det.
Skjønner at det er kjedelig for andre å
høre om sykdom og elendighet.
I allefall er jeg temmelig lei selv.




På torsdagen bestemte jeg meg for å sette
av tid til litt selv-hygge.
Så jeg tok på meg flere lag med ulltøy og
dro avsted til Vestre Kjenner :)
Jeg skulle ut på ridetur igjen.
Gradestokken viste 15-
men hvem andre enn sola var det som tittet frem idet
jeg tuslet ut av bilen og var klar for hest..?!
Denne gangen måtte jeg ri Sirkill
siden Captein hadde mistet en sko.
Sirkill er islandshesten Sandra red sist.
En noe stressa og skeptisk hest,
og han ga meg litt utfordringer på turen.
Heldigvis ble Thomas med meg,
for å sørge for at alt gikk bra med meg.
Alt gikk bra, jeg unngikk å falle av
- og mest av alt
jeg koser meg så utrolig masse når jeg er ute på ridetur.
Derfor skal jeg tilbak allerede neste lørdag :D


Denne uka har jeg drivd litt kunstprosjekt på jobb.
Jeg har nemmelig malt et kjempedigert bilde som skal
brukes på karnevallet.
Vi har prins og prinsesse-tema, så jeg
har malt det kjempeslottet... :)
Har vært kjempearti, og jeg tror nok
at jeg skal finne frem stafeli, lerrett og malekost
her hjemme også.
Fikk jo stafeli i julegave av Bjørnar jula 2007
(som han hadde snekra sammen helt av seg selv)
:D
Så nå er det på tide å riste liv i malerinteressen




Ønsker dere alle en veldig fin fredagskveld.

0 kommentarer: