lørdag 21. februar 2009

På Vestre Kjenner aktivitetsgård :D


Lørdagen min ble tilbragt på Vestre Kjenner aktivitetsgård
En "hel gjeng" stilte opp klokka tolv,
kledd for ridetur i snøvær.
Vi = Caroline, Sandre og meg selv.
Ønskene for turen var at jeg ønsket meg Captein,
Caroline ønsket seg Borken,
mens Sandra ønsket seg en lav og snill hest med tykke bein.

Men Thomas hadde andre planer for oss gitt....
Og sånn endte vi opp:
Caroline og Xona,
Sandra og Captein
med selv på Borken.
Slik av utsikten på ryggen til Borken når vi var ute på tur

Når vi kom tilbake til gården skulle Caroline og jeg
ta oss en tur for å få løpt fra oss litt.
Lettere sagt for å få trava og gallopert litt ;)
Mens vi var på en egen runde med fart tok Thomas for seg
Sandra og Captein.
Det ble longering uten stigbøyler og tøyler,
for å få samspillet mellom hest og rytter til å bli bedre.

Får håpe det kan hjelpe på sånn at Sandra kan føle seg trygg på hesteryggen
etterhvert hun også

Her kommer Caroline og jeg oppover bakken fra vår tur.
Tok noen ekstra runder på banen for at Bjørnar skulle få dokumentert
øyeblikket for oss...


Se så fin Borken er :)






0 kommentarer: