søndag 8. februar 2009

My weekend

Fredagen startet ganske tidlig,
jeg måtte være sjåfør,
en bil hit
en mamma dit
og til slutt en kjæreste på tredje plassen.
Og når jeg endelig hadde kommet hjem fra
runden min -
joda, da har samboer lagt igjen mobilen i
bilen, så jeg måtte snu og kjøre tilbake.

Var så en tur nede i nabohuset,
der jeg var masse når jeg var mindre.
Ei venninne som er ett år yngre har vokst opp der,
og nå har hun flyttet til Klepp ( i Sandnes ).
Hyggelig å møtes igjen,
ses vel max en gang i året...
Vel hjemme og klar for litt av fredagsvasken
ringer min kjære mor som har detti på snøen
og slått seg.
Så da må jeg tilbringe hele ettermiddagen og
deler av kvelden på legevakta og sykehuset.
Godt at jeg er kjent der nede,
har jo vært der x antall ganger selv det siste året..
Når vi var ferdige måtte jeg hjem med a' mor,
før jeg vente snuta mot Sandra.
Vi sang litt med karaoke maskina som
Sandra har kjøpt i Asia.
Var ekstra utfordrende når mikrofonene
innimellom bestemte seg for å streike helt...



I mangel på planer på lørdagskvelden
endte jeg opp med å rydde soverommet.
Har tenkt på at det burde gjøres i flere
uker, men endelig fikk jeg lysten over meg
Her er et lite innblikk i hvordan det så
ut underveis i prosessen
(må bare beklage tapetfarge/gardiner osv,
henger ikke helt med i dagens farger.
sånn går det å bo midlertidig...)
Fikk nye dyner, puter og sengetøy i julegave
av storesøster og Lars,
og det blir første natta i sengetøyet i natt.

Nå skal jeg legge meg, lade batterier til morgendagen.
O' store MORSDAG står jo for tur ;)

0 kommentarer: