lørdag 29. november 2008

Spa og julegaveshopping



I dag når jeg våknet var det HVITT ute! Og jeg ble så glad! Jeg har drømt om snø i flere uker, og i dag var den der altså. Jeg måtte ut med en gang og kose meg i alle de friske snøkrystallene som dalte ned fra himmelen. Sto ganske så lenge ute i bare genseren og kjente snøen falle!


Ellers har jeg vært ute og kjøpt noe julepresanger i dag. Men hva og til hvem er en vel bevart hemmelighet! :) Så dere får smøre dere med tålmodighet og se hva som dukker opp under juletreet. Spent på om nissen er i det spandable hjørnet i år...


Jeg kom hjem fra Holmsbu i går ettermiddag. Har desverre ikke tatt noe særlig med bilder på turen, da det var ganske masse og gjøre hele tiden. Men vi startet julebordet med ost, vin og kjeks torsdags ettermiddag, før det bar videre til spabehandling. Jeg hadde 25 minutter nakke og rygg massasje og 25 minutter ansiktsbehandling. Etter spaen ble det tid for litt svømming og boblebad på hotellet. Tilbake i sjøboden ble det mer vin og kjeks/ost... Ordnet oss og gikk til middag klokka åtte. Der spiste vi en 3-retters middag med hellefisk til forrett, lammelår til hovedrett og panna cotta til dessert! Var veldig godt. Deretter ble det en times tid i pianobaren hvor jeg smakte på cosmopolitan for første gang. Det var helt greit, men ikke så godt som jeg trodde det var. I går sto vi opp til frokost 8.30 og deretter hadde vi planleggingsdag.
I kveld kommer Marius på besøk og dagens middag tror jeg blir ticca masala. Det skal bli godt!

Jeg har også kjøpt en førjulsgave til meg selv i dag! Ett teppe/pledd fra Kid som var satt ned fra 399 til 199. Kjempefornøyd med det! Så nå må jeg ha ny sofa som det passer inn i :) Ha en fin lørdagskveld

0 kommentarer: