mandag 24. november 2008

Jeg ønsker og jeg ønsker

Her kommer noen flere julegave ønsker. Lager en oppsummering av alle ønskene på venstresiden her, sånn at dere slipper lete gjennom alle innleggene for og finne ut hva dere skal kjøpe :)

De hadde fått en Kari Traa lue på Anton sport ved

sandvika storsenter nå. Den var TURKIS, og helt PERFEKT for meg...

(og for dere som lurer, ja jeg har litt Kari Traa dilla :) )

Har flere ganger tenkt på at jeg skulle hatt meg ett vaffeljern,

dette har jeg aldri hatt, og det hadde vært fint og ha i nytt hus :)



Skittentøys kurver i tre ønsker jeg meg også,

minimum 2 stk, en på badet og en på soverommet

OBS : Må være fòr inni...



Ønsker meg også håndkler i alle str. Gjerne noen veldig store,

type strandhåndkler. Vakekluter, småhåndkler til

håndtørk, og også matter til og ha på gulvet.


0 kommentarer: