onsdag 19. november 2008

Midtveis

Onsdag, og halvveis ut i uka. Denne uka har vært noe annerledes da jeg er hjemme for tredje dag på rad. Men i morgen er det tilbake på jobb... Det er jo slik det skal være, jobb hver dag, og så helgen som flyr avgårde og så ny femdagers arbeidsuke. Jeg skjønner egentlig aldri helt blir av. Helgen blir borte før den engang har begynt.
I dag skal jeg unne meg en tur til Drammen hvor jeg skal møte Sandra til en kopp kakao..
Apropo Sandra, her kommer noen ord.. Er så glad for at vi har fått så fin kontakt. Vi gikk jo i samme klasse på ungdomsskolen i Sylling. Da hadde vi ikke noe særlig kontakt med hverandre, bortsett fra en bursdagsfeiring sammen ett år.. Bortsett fra det var det sporadisk kontakt..
Men nå de siste to mnd har vi møttes flere ganger i uka. Sandra har dratt igang unge mødre kveld hver tirsdag (altså, vi møtes og ser på tv-programmet, ingen av oss som er det har barn...), vi drar på shopping, og vi møtes bare for og møtes fordi vi kjeder oss og heller syns det er bra og tilbringe tid sammen. Så Sandra - tusen takk for at vi har fått så kjempebra kontakt ! :)

Hihi.. Nå får jeg hive meg rundt og kjøre brom-brommen til Drammen for kakao :)

1 kommentarer:

Sandra sa...

Hei Hege! Tusen takk for noen såå fine ord! Jeg også er veldig glad for den gode kontakten vi har fått, og de gode stundene!! :D