søndag 2. november 2008

Min helg

Nå går denne helgen mot slutten, og vi tar snart fatt på en ny uke. Helgen har som alle andre helger forsvunnet ganske så fort, men har alikevel fått gjort litt. I går var Bjørnar og jeg er tur i Asker. Dro til Kongsberg i seks-tiden i 30års lag. Der fikk vi servert tapas, og det smakte kjempegodt!! =) Knut hadde virkelig vært flink. Dro hjemover 1.30 og var hjemme en times tid senere. I dag våknet jeg til liv i ti-tiden. Har holdt endel på med julekort, og på bildet under kan dere se noe av det jeg gjør.. Fargelegger stempelmotiv med akvarellfarger for så og ha en våt pensel over og dra fargene utover... Ellers har vi spist Zita middag i dag :)

Ha en fin fin uke! Jeg håper det blir en bedre uke for min del. Har vært i forholdsvis fin form nå de siste dagene.. Håper virkelig det fortsetter

0 kommentarer: