onsdag 19. november 2008


Ja da er denne dagen snart slutt. I morgen er det jobb igjen. Jeg har faktisk nytt denne dagen til det fulle. Tenkte at når utgangspunktet for dagen egentlig var såpass dårlig skulle jeg prøve gjøre det til en best mulig dag for min egen del. Det går ikke an og drukne i sorger. Derfor dro jeg som sagt til Drammen for kakao med Sandra. Ble tid til litt kikking i butikker i Drammen, noe jeg ikke har gjort på evigheter. Kakao ble også til en liten lunsj på Pigen... Det er noe jeg kunne tenkt meg og gjøre litt oftere. Dra ut og spise lunsj med bra mennesker. Det tror jeg faktisk at jeg skal prioritere litt fremover. Selvom jeg ikke rekker og gjøre sånt i uka, kan jeg i allefall prioritere lørdagsformiddag til det. Det blir mitt første nyttårsforsett for kommende år! En lunsj i mnd! :)

Jeg har også vært en tur på Sandvika storsenter med min kjære.. Der ble det litt bukseshopping, og jeg fikk kjøpt med NY MOBIL!! Var ikke noe veldig fancy greier, men jeg har siklet på ny mobil i flere mnd nå men ikke følt jeg har hatt råd. Jeg hadde igrunn 2 kriterier på mobil, jeg ville ha samsung og jeg ville ha skyvetelefon. Så kom jeg over denne saken har på teknikk magasinet på sandvika. Der kostet den 1300 kr, og på elkjøp koster den 2600kr. Så jeg slo til og er strålende fornøyd! :) Enn så lenge :)

0 kommentarer: