torsdag 13. november 2008

Ny dag nye muligheter!!


Jeg har vært på Risenga i dag. Svømmehallen i Asker. Var der sammen med Sandra og Helle, og jeg koste meg så masse sammen med dem! Var deilig å bade litt igjen. Har jo ikke vært under vann siden jeg kom hjem fra Thailand, noe som faktisk er over 3 mnd siden.... Tiden går så fort!

Jeg er så glad om dagen.. Jeg tror endelig tiden med all sykdommen kommer til å forsvinne, og det gleder jeg meg virkelig. Jeg er glad for å finne på hyggelige ting med gode venner. Er så glad for at jeg faktisk har gode venner! Er så glad for at jeg endelig har en grunn til å stå opp om morgene. For det trenger alle mennesker! Jeg er glad for alt jeg får oppleve i livet mitt, selvom alt ikke alltid er like positive hendelser. Men jeg tror, og mener, at om man gjennomgår en tung periode, eller opplever vanskelige ting, så er det bare fordi det skal være med på og gjøre deg til et sterkere menneske. Vetvirkelig jeg har hatt en tung høst, mange klageinnlegg, men tross alt. Jeg har stått opp av senga hver dag, jeg har gått på jobb. Jeg har smilt alt jeg bare har orket, men noen ganger har smilene blitt brukt opp... Jeg kommer meg ut på ettermiddagene for å slippe mørke kvelder i leiligheten. Det har virklig hjelpt meg til å komme meg tilbake der jeg skal være...


Ellers må jeg fortelle at jeg reiser på mitt første scrappetreff i morgen. Jeg er såååå spent. Gruer meg også litt, men har troen på at jeg komme til å bli kjent med masse flinke scrappere. Er virkelig spendt på om jeg får lagd noen kort i løpet av helgen...


0 kommentarer: