onsdag 19. november 2008

Oppdatering på ønskelista til jul



Da har jeg noen nye ønsker og komme med, og noen gamle og ta bort. I og med at jeg har kjøpt meg mobil, trenger jo ikke det og stå på lista mi lenger...


Skal prøve komme med flere ønsker de kommende dagene.. Nå har jeg virkelig fått julefølelse, og kanskje jeg klarer tenke ut flere ønsker da...



Kan jo oppfriske fra forrige ønskelista først....


-Ståltermos


-Tursekk (har ikke sett så nærme på str. men mellom 30 og 40 liter kanskje...?)


-Flybillett til Stocholm


-Nikon D80


-Pc, men har funnet ut at ONE blir litt liten så vi ønsker oss den som er hakket større...


-Fjellsko


-Kari Traa tøy


-Sofa


-Scrappeting


-Hårføner


-Bok : kunsten og være lykkelig






Flere ønsker kommer her:








- 2 barnecder som kan kjøpes på frelsesarmeen sine nettsider http://www.frelsesarmeen.no/




- Hjelm til å ha på huet når jeg står på ski sånn at jeg ikke skader meg sånn altfor masse. KariTraa :) Ps. Jeg er kjempelite hode, så husk det i str...


-Og når jeg først skal ha noe på huet for og stå på ski kan jeg jo likså godt ønske meg briller jeg kan ha på meg i samme slengen. Gjerne KariTraa briller om det finns :)


0 kommentarer: