søndag 23. november 2008

Min helg er lastet med....


For dere utålmodige som har ventet noen dager, her kommer ENDELIG ett nytt innlegg fra meg. Helgen er over omtrent like raskt som den startet, jeg vi er snart inne i de siste timene av FRI for denne gang.. Hele 5 arbeidsdager igjen til det er helg på nytt....
Denne helgen har jeg "såklart" tilbragt noen timer med Sandra, som har hatt Sondre i helgen. Vi har vært på julemarked i steinerbarnehagen på Åssiden, shopping i Drammen, grøt, Madagaskar på kino. Alt man kunne ønske seg i løpet av en helg - faktisk! Og i faktastisk selskap :)

Ellers har søndagskvelden blitt brukt på scrappebordet. Jeg har en hel haug med julekort jeg må bli ferdig med, skal levere 10 fra meg i morgen, og har bare 8 ferdige.. Så jeg må jobbe litt i kveld og evnt utover natta seg jeg.
Ny uke byr på nye utfordringer og nye muligheter. Mine mål for uka :
- Lage 10 julekort til
- Kjøpe minimum 1 julegave
- Skifte på senga
- Vaske x antall klesvasker
- Rydde kjøleskapet
- Dra på søpledynga med div søppel
Av hyggelige ting som skal gjøres denne uka:
- Besøke Tine og Cosmus Emil på tirsdag etter jobb
- Unge Mødre hos Sandra på tirsdagskvelden
- Julebord på Holmsbu spa torsdag til fredag
- Julemesse på sanitetshuset på Sjåstad på lørdag/søndag :)
Nå nærmer desember seg med stormskritt.....

0 kommentarer: