onsdag 5. november 2008

På tiden med en liten oppdatering på mitt liv...

Jeg har fått en blogg jeg endelig er fornøyd med. Etter x antall forandringer på bloggen min har jeg funnet en layout jeg tror jeg kan være fornøyd med. I allefall for en periode. Linken til siden jeg kom over layouten er http://www.pyzam.com/ Anbefaler dere en tur dit om dere ønsker et annet utseende på bloggen.

Har gått noen dager siden jeg blogget sist. Men har såvidt vært hjemme. På mandag ble jeg invitert på hjemmebakt pizza hos Sandra. Jeg jobbet til 1845 og dro rett til Drammen etter det. Var vel ikke hjemme før nærmere 22.30, og da bar det rett i seng. I går var jeg hos frisøren og klippet meg, dro direkte fra henne og til Sandra (igjen....), for å se unge mødre. I dag har jeg vært en tur på Biltema sammen med samboeren min. Ellers har jeg fått meg skype :D og sløvet foran pcen.






Jeg gleder meg sånn til fredagen. Da skal vi ha sjørøverfest på jobben. Jeg ELSKER alt som har med utkledning å gjøre. Jeg og en kollega av meg har vært ansvarlig for alt av planlegging i forbindelse med festen, og på mandagen gjorde vi i stand alt av rekvesittaer som skal til for en bra fest! Vi skal gjøre alt klart etter arbeidstid i morgen, så regner med jeg tar noen bilder av de flotte lokalene våre :) Men dere kan få en liten smak på sjørøverlivet allerede nå....



Ellers er jeg både gul og blå på kroppen. Skulle bære ned trappa, et stort fillery for mamma. Mistet balansen og med glatte ullesokker skled jeg nedover trappa og landet bum i nederste trappetrinn. Slo skinka skikkelig i stoppet... :( Mamma kom og ga meg trøstende kyss i panna, så jeg håper det skal gå over...

Så til ukas skumleste hendelse. Den foregikk nemmelig i går morres. Jeg hadde hjertet i halsen, og var så redd som jeg aldri har vært før.. Hadde tidligvakt på jobben, og ante fred og ingen fare idet jeg kom på jobb. Skulle akuratt til å åpne døra inn på kjøkkenet da det smeller noe innmari. Er faktisk et av de høyeste smellene jeg noen gang har hørt. Jeg ble så sinnsykt redd og ble stående lenge lenge i gangen før jeg omsider turte bevege meg lenger innover i bygget. Fikk skrudd på lyset og sett meg litt omkring,da jeg forsto at det var lokket på papirbeholderen vi har hengende på veggen, som hadde løsnet og smalt ned i stålvasken som sto under... Jeg var skjelven i lang tid etterpå...

0 kommentarer: