torsdag 20. november 2008

Bildekos :)

Legger ut endel bilder fra Bjørnar, Renate og jeg var på Skansen i Stockholm i september...
Det ble tatt endel arti bilder med Renates speilreflekskamera, og jeg vil legge ut endel av de her (er vel omtrent alle da...)

Et blinkskudd av elgen ;)





Ja, jeg ELKSER sukkerspinn....!

" Med krøllet hale og nesevis, i bingen springer en gris. I søla den ruller seg rundt, og tramper med alle de fire små bena i maten sin, du store min. Og fysj fysj av meg for en gris du er..."
Etter mye plunder kom jeg meg endelig opp på hesten



2 kommentarer:

Caroline sa...

wow - for noen kule bilder:) har du laget alt med det programmet jeg forklarte deg?? da har du i såfall lært mye mer enn meg:)

Hege sa...

Ja jeg har laget alle i det programmet. Har bare lekt meg masse med det etter du ga med hint om hvor jeg fant siden programmet. Det er jo bare kjempegøy. Bildene får liksom en helt annen helhet med det.. Takk for at jeg fikk link til siden :)