søndag 8. november 2009

Vårt fremtidige hus + litt til

Jada jada, så for meg at det kom til å bli kritikk for ikke ettersittende genser på magebildet, så derfor slenger jeg med ett til det ikke er allverdens bra kvalitet på... Ellers har jeg vært en tur på tomta vår i dag.

Bjørnar snekrer masse om dagen, og det skjer store forandringer fra gang til gang... Er så stolt over å ha en så flink og nevenyttig kjæreste. Er ikke hvem som helst som kan skryte på seg å ha bygd sitt eget hus! Som dere ser er det laaangt fra innflytningsklart enda. Inni er det vel mer eller mindre KAOS tror jeg er rette ordet. Men vi har i første rekke konsentrert oss om det utvendige, sånn at det er ferdig til vinteren kommer. Så da blir det å ta for seg inni når det er kaldt og snø ute...

Og så slenger jeg med noen utvendigbilder av huset...





1 kommentarer:

Sandra sa...

Det begynner å bli veldig bra dette da, begynner jo å se ganske så hus-aktig ut! :)