tirsdag 17. november 2009

Endelig jul....?

Jeg rett og slett ELSKER høytiden vi er på ferd inn i.! Jeg koser meg med butikk-kikking og butikkshopping, jeg koser meg med røde, grønne, gull og sølv-kuler som henger rundt omkring og setter sin glans på omgivelsene rundt oss! Jeg syns det er lov å unne seg litt julemarsipan allerede i oktober, og gjerne litt helt frem til jul...
Jeg elsker å gå på kjøpesenter med store poser full av ting jeg vet skal glede noen om 1 mnd!
Jeg syns mørke kvelder, nysnø og lys hører sammen, og har er avslappende effekt på meg! Jeg gleder meg som et lite barn til julekvelden! :)
Ha en fin fin førjulstid alle sammen

2 kommentarer:

Line! sa...

Da er vi flere!! =)
Elsker julen og alt den fører med seg!
Ha en fin dag.

Anonym sa...

Hallo=)
Når kommer ønskelisten din da? Den bruker jo være ganske så lang, og regner ikke med at den er noe kortere i år...

Send den gjerne på mail=)
Klem Renate