tirsdag 3. november 2009

Prosjekt: RYDDETID

Når man bor på en leilighet på under 50 kvm, kreves det en gooood del oppryddning for at en baby kan ta del i kaoset vårt!
Så i helgen var prosjekt soverommet på plakaten, og er herved fullført, mer eller mindre. I dag beveger jeg meg videre til prosjekt BAD. Har holdt på en liten time nå, og er klar for første pust i bakken. Jeg skrubber dusjkabinett med tannbørste, og jeg skal ALDRI ALDRI mer ha ett dusjkabinett. For snakk om kriker, kroker og umulige steder å komme til. Har demontert beskytteren forran, liggi på alle 4 og skura gulvet under (jada jada - syns jeg fortjener litt skryt i allefall) !
Jeg har også funnet ut at jeg skal kvitte meg med hvertfall 10 av de 20 håndklerne vi har. For hvor ofte er egentlig 10 håndkler i bruk?

Ellers ser jeg at det blir tid for litt ommøblering der inne, og noen nye ideer om hva vi skal kjøpe inn har også meldt seg.. Vi trenger f.eks en til av denne utgaven:
Og så skal jeg kvitte meg med en kurvhylle vi har hatt stående. Den er altfor høy, og stjeler for mye lys over stedet som blir midlertidig stelleplass på babyen. Derfor en ny og fin Mogler hylle fra Ikea.. Slettes ikke dyr heller, kun 329,- :)
Jeg får vende snuten tilbake til prosjektet mitt..

2 kommentarer:

Teddy sa...

når regner dere med at huset står ferdig?

Hege sa...

Ja den som hadde viste det...?!?!
Kanskje i løpet av våren, men bør i allefall være klart i sommer. Da er det nok slutt på tålmodigheten min ;)