søndag 8. november 2009

Lys vs. mørk

Jeg har egentlig farget håret mitt mørkt siden jeg var 13, men i det siste har jeg latt den naturlige hårfargen komme mer og mer tilbake. Men jeg grier ikke helt å finne ut hva jeg er mest tilfreds med. Syns det er veeeldig deilig å slippe å tenke på ettervekst, jevn farge osv, men på en annen side syns jeg at den fagen jeg har nå, er litt sånn midt i mellom ingenting. Hva syns dere blogglesere?
Tar også med denne røde varianten som Kine nevnte i kommentaren sin :o)


3 kommentarer:

Teddy sa...

jeg synes du var veldig fin når du hadde lyst, men litt rødlig hår... Så vel bilde fra en eller annen stockholmtur

Sandra sa...

Hmm.. Veldig vanskelig, veldig vanskelig... Likte godt det mørke, men igjen, du kler også litt mørkebrunt/rødt.. Lyst er kanskje litt mer "sommerstil" :)
Du kler egentlig alt, men vinter og høst er ofte litt sånn "mørkt-hår-periode" :P

Anonym sa...

Veldig fin med mørkt hår:)