søndag 22. november 2009

Julegavetips til under hundrelappen

Jeg har blitt utfordret av LINE.

Utfordringen går ut på å finne tips til julegaver til en pris under 100 kr, og at den i tillegg skal kunne bestilles på en nettbutikk! Jeg har gjort mitt beste for å komme med noen lure tips til dere der ute ;)

Jeg er veldig for opplevelsesgaver, og derfor er ett av tipsene mine å kjøpe billetter til kino for å dele opplevelsen sammen med den du gir gaven til. Kinobilletter kan f.eks kjøpes på Kino city eller på en kino nær deg ;o)

Bøker er alltid en stor HIT, og du finner alltid noe som passer til den heldige. Jeg bestiller ofte bøker på Bokkilden. Du finner pocketbøker til 99,- eller også massevis av bøker, lydbøker og dvd'er på tilbudssiden!

Og så ett lite venninnegavetips fra H&M
Denne nydelige vesken til 99,-




Jeg sender utfordringen videre, og ønsker derfor å se julegavetips på disse 3 bloggene....

1. KINE OG THEODOR
2. HEGE OG MIO - Heges lille blogg
3. JEANETTE

0 kommentarer: