lørdag 28. november 2009

Er det noen der?

Ja... Har på følsen av at det er lite med spor som legges igjen på bloggen min. Jeg vil vite hvem som kikker innom og følger med på livene våres. Går opp og ned med blogginnlegg om dagen, og må beklage, men har ikke vært i tipp topp form denne uka. Har ikke vært mange dagene på jobb, men i går var jeg på "langtur".
Vi hadde planleggingsdag med jobben i går, på Sundvolden hotell. Der vi også var på Fartsfyllt juleshow med bla. Maria Haukås Storeng og Jan Erik Larssen., og i tillegg julebord og overnatting til i dag.
På hotellrommet måtte jeg forresten knipse et lite magebilde fra uke 22...
Ellers har jeg vært en liten tur på julemesse og Sjåbagos konsert! (Lokalt barnekor)
Nå skal jeg slappe av resten av helgen, har startet lørdagskvelden med soving på sofaen noen timer allerede.. ZzzzZZZzzzzz...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er her =o)

Sabine sa...

Sabine og Lukas er på plass også! ;)

Anonym sa...

jeg leser, dårlig på kommentarer..

Lisa sa...

Lisa med en ny Filippa på armen leser:)

Line! sa...

Fiiiin mage =)
Jeg titter innom vettu, støtt og stadig.

Teddy sa...

jeg leser selvfølgelig :P

Hege sa...

Jeeeiii :o) Kjempefornøyd med at jeg faktisk skriver for noen! Takk for livstegn fra dere, blogglesere!

Sandra sa...

Jeg leser, leser og leser.. :-D

Sarah sa...

så fin du e, det strålar om dig! längtar tills jag får klämma lite på magen;) kramar