tirsdag 3. november 2009

Strikking...

Jeg sitter og kikker på nettet, og kommer over denne siden i dag. Har tenkt litt på om jeg skal finne frem strikkesakene mine, og prøve meg på ett lite babysett.. Har ikke strikket på mange år, og husker dessuten langt ifra hvordan man strikker rett/vrang, feller og legger opp. Derfor linker jeg denne siden her, sånn at jeg, og andre medbloggere skal finne frem til den når de ønsker å friske opp strikkeminnet sitt. http://www.garnstudio.com/lang/no/video.php

2 kommentarer:

Line! sa...

Lenge siden jeg har vært innom å titet Hege!
Tenk at det er en liten gutt som bor inni magen din! GRATULERER!!! =) Guttebabyer er herlige, og han kommer til å passe perfekt oppi det BLÅ setet ;) hehe.

Hege sa...

Takk for det, Line. Savner dere i blogglandia.. :(
Morsomt med en liten prins i magen, og bilsetet kunne jo ikke passet bedre!