onsdag 18. november 2009

Prosjekt SPRINKELSENG - Del 1

Kom for noen uker siden over en brukt seng på finn.no som skulle gis bort. Hoppet på sjansen, og hentet senga hjem fra Ski. Den var mørk trefarget, kirsebærfarget tror jeg er rett.. Hadde først tenkt å beholde den i fargen den var i.. Og så gikk jeg over til å ville male den hvit. Så tilbake igjen til å beholde fargen. Og i går satt jeg altså i gang med å pusse ned senga, for den skal males.... Og fargen blir ikke hvit som planlangt, men det kan være en overraskelse til dere blogglesere inntill videre. Eller så er dere selvfølgelig mer enn velkomne til å gjette hva slags farge senga til lillemann skal ha!!Her ser dere fargen som var før, og underveis i pussinga mi...
Og det skal sies at pussing av sprinkelseng med Mouse ikke er noen enkel jobb, så har ett langtidsprosjekt forran meg tror jeg. Godt jeg startet i så god tid ;)



0 kommentarer: