tirsdag 20. oktober 2009

Slikt å gjøre - slikt å føre...

Noen dager siden sist jeg blogget. Aller først et bilde av ett kupp jeg gjorde i dag på Nitsirkna!
Møtte overraskende på "svigermor" i Lierbyen og vi gikk en tur på Nitsirkna. Der fant jeg en HERLIG rosa sommerkjole på 70(!!!) %. Så fikk en kjole som egentlig hadde kostet 800 kr, til 230 =) Skikkelig kupp - kjempefornøyd!

Ellers har de siste dagene vært preget av endel hodepine, noe som har resultrert i sykemelding noen uke. Håpløst når man har vondt i hodet flere ganger i uka..

I helgen brukte jeg søndagen ute i herlig høstluft. Jeg og storesøss valgt å tilbringe søndagsformiddagen på Spiralen. Gikk tur/retur spiralen-landfallhytta. Deilig å være ute, få opp pulsen, og ikke minst vaffel og saft halvveis! Etter turen ble det lunch på Elvebredden i Drammen :) NYDELIG mat der!!!






I dag har Bjørnar og jeg vært å smugtittet litt på ultralyd igjen. Er 17 uker på vei i morgen. Deilig å vite at alt fortsatt er som det skal der inne. Babyens hjerte banker fortsatt.! <3>
Har i tillegg vært å hentet bilsetet + base + trille til babyen. Har vært så heldig å få kjøpt brukt av Line (takk takk) - så jeg har vært opptatt i hele kveld med å forske på forskjellige duppeditter og knapper :)

7 kommentarer:

... sa...

Så fin kjolen du har kjøpt er!
Huff..håper du slipper hodepinen hele svangerskapet!
Så ut som dere hadde en fin tur til spiralen!

Har dere vært på mange UL?

Hege sa...

Dette var vår tredje ultralyd. ;) Føler meg litt overnervøs som har vært på så mange, men trenger det virkelig for å slappe av og nyte svangerskapet mest mulig. Har jo en liten "for-historie" med tidligere graviditer, så betryggende å vite at alt er som det skal denne gangen.

Line! sa...

Nydelige bilder fra Spiralen! =)
Håper stol + base + trille står til forventingene! (Så sant man får slått opp trillen da. hehe! ;) )

Hege sa...

Jada, når jeg først fikk til det, så var det ingen sak :)
Var en viktig detalj det gitt. Enda godt det ikke var vanskeligere enn det var!

Elisabeth sa...

hei Hege :) noe som hadde vært morsomt å se, er bilder av magen som vokser :) sånne ukes bilder, som Line hadde før :) kunne det ha vært noe for deg? moro å følge med! stor klem

Sandra sa...

Fin kjole, men aller mest må jeg si meg enig med Elisabeth! Vil se magebilder!!! :-D

Hege sa...

Magebilder kommer etterhvert. Knipset faktisk noen i går, så skal prøve legge de ut i løpet av dagen i dag. Er ikke så mye spennende mage å se på enda, for ser bare småfeit ut ;) hehe