søndag 4. oktober 2009

Helghelghelg =)




Jeg sluker alt lesestoff om gravide, babyer og annet som har med det å være gravid å gjøre om dagen. Derfor invisterte jeg i noen nye bøker i går. Kjøpte denne boken som handler om alle fasene av en graviditet. Har kommet godt i gang med lesingen av den - og her fins det mange eksempler på ulike svangerskap.

I tillegg kjøpte jeg denne navnboka. Er jo et hav av forskjellige navn vi kan velge, så tenkte at det ville være greit å ha en bok der vi kunne lete etter *det perfekte navnet*
Er jo ennå veeel tidlig å ha navnene klare, men klør liksom i fingrene etter å komme videre i svangerskapet :P Hehe. Føles ut som alt står på stedet hvil inntil neste ultralyd.




Så fikk vi endelig vært på kino i går og sett Jenta som lekte med ilden! Det var en bra film, mindre skummel en film nr en i triologien - så jeg er ganske fornøyd med at jeg turte å se absolutt alt uten å måtte gjemme meg i fanget til Bjørnar.
I dag venter besøk av Malin, vi skal lage litt kort. Skal prøve å få blogget litt av produksjonen, men kan jo ikke vise frem alt jeg lager heller, i tilfelle det venter kort i posten nærmere jul hos noen av bloggleserne ;-)

0 kommentarer: