tirsdag 6. oktober 2009

Oppe før sola skinner og hanen galer - GOD MORGEN!

Er en evighet siden jeg sist hadde tidligvakt. Men gikk så lett som ingenting å komme seg opp da klokka ringte i dag. Fikk plutselig uendelig god tid her hjemme på morningen, så ble tid til en god og lang frokost, og litt kvalitetstid på pcen før jeg må reise på jobb. Håper det lysner litt mer ute før jeg skal dra, for nå er det litt for mørkt ute etter min smak. Når man har litt troen på spøkelser og ellers andre overnaturlige vesner, er det utrolig hva litt klarere og lysere himmel gjør med sinnet mitt. Jeg har igjen fått en sofa-sovende samboer. Han har vært så flink til å legge seg i senga siden sommern egentlig, men de siste 2 nettene har han sovnet på sofaen. Må prøve å få en endring i den rutinen. Er så ukoselig å våkne midt på natta og måtte stå opp for å få han til å skru av tv, lys og komme seg i seng ;)
I dag tror jeg er første tirsdagen på evigheter at Unge Mødre kvelden blir tilbragt hver for oss. Sandra og Peter befinner seg i Gol og kommer ikke hjem før senere i dag. Jeg har mistet tv2, så mister dermed både cæsar, da damene dro og grays' anatomy. :-(

1 kommentarer:

Line! sa...

Å skjønner sååå godt hvordan det er med en sofa sovende kjæreste!! Kjetil er sånn han også hvis vi ikke går å legger oss sammen!
Blir så grinete jeg da når jeg våkner midt på natten og må gå ut i stuen. For ikke å glemme: Jeg blir så våken!! Får ikke sove igjen, og blir om mulig ENDA mer grinete neste dag ;)