torsdag 22. oktober 2009

Magebilder og kortproduksjon...

Da var det noen som etterlyste litt magebilder ;) Syns det var vanskelig å få tatt bilder av magen. Men det første bildet er av magen sittende. Er tatt akkurat i uke 17.. Og så et bilde stående av magen. Kan vel skimte en liten kul vel...
Og så får jeg vise hva jeg gjør i dag. Sitter å fargelegger opp ferdig stempla stempler, sånn at jeg kan lage kort av motivene. Nå har jeg laget 25 kort, har i alt bestilling på 36 + det jeg skal ha selv.. Det er bare å bestille kort forresten, dersom noen skulle ønske det! Tar 75 kr per kort :)

3 kommentarer:

Teddy sa...

herlig med magebilder - ikke stor, men synlig og søt (og praktisk) foreløpig

marthe sa...

Det er helt klart en kul der=)

Siri sa...

fine magen :) snart merker du nok at den blir større og større for hver dag som går!