lørdag 17. oktober 2009

Riktig god lørdags-kveld...


Et stemningsrapport bilde hjemme fra stua... Jeg tilbringer kvelden alene, Bjørnar er i byen å tar noen pils med gamle kompiser... Regner vel med at jeg får rollen som sjåfør når kvelden er slutt... Denne lørdagen har vært lang. Våknet allerede klokka åtte, og når klokka var ti var jeg ute av døra og på besøk hos Sandra + 2 :o)
Turen videre bar til tomta i Sylling der Bjørnar jobbet. Så videre til Gulskogen en tur med Nina hvor det var litt shopping. Jeg fant en kari traa pysj til baby - som ble kjøpt i blå. Fant ut at jeg kan kle jentebaby i blått - værre å kjøpe rosa og få gutt ;)
Ellers ble lørdagen brukt til litt kortlagning, pizzaspising, og banankakebaking. Det skal nemlig være dugnad i barnehagen i morgen, og jeg er med i su, så måtte stille med kake. Fant ut at det er så vanlig med sjokoladekake, så fint med noe annet for en gangs skyld....
Har de siste dagene slitt med HODEPINE igjen.. Startet torsdag kveld, og måtte kaste håndkle og være hjemme fra jobb i går. I dag er det heldigvis litt bedre, men jeg er ikke i tipp topp stand, desverre..

0 kommentarer: