mandag 5. oktober 2009

En tanke kan ikke våkne uten å vekke andre tanker

Vet denne er publisert her inne tidligere, men jeg er bare så undelig glad i denne sangen, så håper flere vil ta seg tid til å høre på den igjen! Den ble en stor trøst for meg i fjor høst med alle spontanabortene mine, og jeg kunne høre den i timesvis etterhverandre uten å bli lei..

Ellers har uka kommet greit i gang, men en noe hanglende mandags morgen. Ble stående med oppkast i dag også - og jeg kan ikke si jeg foretrekker den måten å starte dagen min på.
Etter jobben bar det hjem til middagslaging, ble tacobaguetter etter restene til tacoen vi hadde på lørdag, og det smaker alltid like NYDELIG!

En ting jeg tenkte jeg skulle høre med dere blogglesere om.. Min kjære fyller år om noen uker (nærmere bestemt 20 oktober) - og foreløpig er jeg helt tom for ideer og tanker på hva jeg skal finne på i bursdagsgave til han. Så kom gjerne med noen flotte tips til meg =)

I kveld blir det meg, pcen, tven og en skål med smågodt! En mandagskveld etter min smak

0 kommentarer: