torsdag 1. oktober 2009

Høstmorgen

En herlig og lang morning hjemme før jeg skulle på jobben i dag. Bjørnar måtte alikevel tidlig opp, så jeg fant ut at jeg trengte ikke være noe dårligere jeg, så dagen startet en time før den egentlig måtte. Dermed ble det tid til en laaaang dusj, klesvask, en lang og deilig frokost - med KAKAO inkludert! Er ikke ofte jeg har god tid før jeg skal på jobb om morningen, men dette frister virkelig til gjentakelse!
I tillegg må jeg fortelle at Bjørnar og byggehjelpa hans la ferdig hele taket på huset våres i går..! Noe de egentlig hadde beregnet å gjøre på to dager, ble de ferdige med på 1 dag! IMPONERENDE :) Så nå blir det snekring av panel siste rest av ferien hans, og vi nærmer oss faktisk ferdig utvendig på huset (mangler vinduer og pipe, men det kommer etterhvert).

I tillegg er vi over i uke 14+1 i dag, og nå er stort sett alt av slekt informert om graviditeten!
De gleder seg med oss, og håper det går bra denne gangen. I går var jeg på Ikea-tur med Sandra, og da ble det innkjøp av et lite babyteppe og en rangleleke... (Greier liksom ikke helt å la være med shoppingen). Fortsatt veldig uvirkelig at vi har kommet oss så langt denne gangen. Er det kun en falsk trygghet, eller betyr det virkelig at det kommer til å gå riktig nå?!?
Er forresten 1 mnd igjen til vi skal på ultralyd igjen på sykehuset (2 november) så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet!

1 kommentarer:

Line! sa...

Gratulerer med uke 14!
Må bare tenke positivt å nyte tiden du, 2 (jeg satser på 3. jeg da siden det er april sin beste dag! hehe) april kommer gulljenta eller gutten deres! =)