lørdag 10. oktober 2009

Hyggelig overraskelse =)

Helgen startet med hyggelig besøk på fredagen etter jobb. Bjørnar var på guttetur i skogen med kameratgjengen, så jeg fikk Sandra på besøk her. Jeg stelte i stand med nachos i stekeovenen, og vi koste oss med x-faktor på tv, mat og tilslutt potetgull og dipp! :)

Lørdagsmorgen våknet jeg klokka åtte, og det tok ikke lang tid før ungene i nabolaget spratt ut av dvalen sin, og holdt liv utenfor huset her. Klokka ti ga jeg opp håpet om å sove mer, så jeg sto opp og begynte fundere hva jeg skulle ta meg til denne lørdagen... Sendte melding til mamma for å undersøke hennes planer for dagen, og tok ikke lang tid før vi hadde avtalt å ta oss en tur til Hadeland glassverk. Før tolv var vi på veien, og vel fremme fikk jeg handlet årets første julegave!! Kjempefornøyd med det! På vei hjem var vi innom tomta i Sylling der Bjørnar var tilbake fra skogturen! Innom en rask tur før vi kom hjem.

Så satt jeg meg ned med julekort-produksjonen min.. Deilig å få brukt enhver ledig tid til å lage noen kort, så i kveld ble det 4 nye kort på meg.. Jeg har tatt bilde av noen av kortene jeg har laget for å vise de frem til dere - men alt kan jo nesten ikke publiseres på nettet - da det kan være det vanker litt julekort rundtom i postkassene vil venner og bekjente etterhvert...














Så kom Bjørnar hjem fra tomta, og jeg gikk inn for å hilse på han og få middag - som i dag skulle være biff... Og idet jeg kommer inn på stua møter dette meg!!! En bukett med blomster, og det herlige utvalget av SMÅGODT, i tillegg nesten ferdig middag og middagsbord!! Snakk om en hyggelig overraskelse ;) Nå har vi nettopp spist NYDELIG mat, og sitter med Skal vi danse på tven!









0 kommentarer: