lørdag 31. oktober 2009

Hyggelig tur ut døra...

Som overskriften sier, så har jeg i dag bevegd med litt lenger enn min bevegelsesradius har vært den siste uka. Da jeg har vært i ekstremt dårlig form denne uka, har jeg for det meste holdt meg innenfor en radius på 50 meter. Men i dag våknet jeg opp uten hodepine, og det måtte feires med en shoppinglørdag på Sandvika senteret med Sandra... Fint å dele shoppinghobbyen med flere lørdags-planfrie venninner ;) Når jeg først annkom Sandvika, etter at Bjørnar måtte bytte om til vinterdekk på bilen min, så møtte jeg Sandra, som hadde med pakke til meg!!!!
Eller, innholdet i pakken er vel forsåvidt ikke til meg, men var jeg som fikk gleden av å åpne den opp, så da kan vi si den var til meg! :) Inni pakka lå denne nydelige bjørne-dressen fra H&M... Tenkte ikke på å ta bilde av de, men den har hette med to søte små bjørneøre, og i tillegg en liten stjert på rumpa. Helt NYDELIG, og jeg ser for meg at den kommer til å bli flittig brukt, enten med rosa eller blå lue til. Må bare vise den flotte kurven jeg har startet å samle alle babyklærne jeg har i. Den står oppå kommoden i gangen vår, og oppi ligger det små søte bodyer, gensere, og annet babyutstyr jeg har kommet over de siste mnd. Alt kan jo ikke blogges, men på toppen ligger pleddet og bamsen jeg har blogget før som ble kjøpt på Ikea, og i tillegg en teddybjørn som jeg fikk når jeg opererte en gang (husker ikke om det var når jeg fjernet mandlene eller når jeg opererte kneet jeg...)

Ellers tilbragte jeg fredagskvelden med Bjørnar, og fikse-ting-til-huset-runde... Innimellom fikse-ting-til-huset-runden ble det middag på Zita, shopping på Liertoppen og bursdagsfeiring av Vegar!!

0 kommentarer: