onsdag 18. mars 2009

Oppdatering.. Bedre sent enn aldri =)

Jeg har vært litt dårlig på bloggoppdatering,
men som jeg ofte sa når jeg gikk på skolen:
det er bedre sent enn aldri =)

Så derfor kommer det nytt blogginnlegg i dag.
Jeg startet i går kveld,
men søvnen innhentet meg raskt
og jeg måtte gi tapt for puta.
Jeg starter med å oppdatere siste del
av Stockholmsturen min.
På LØRDAGSKVELDEN var vi
på Wallmanns salonger, Golden hits.

Det er en resteurant
hvor det er underholdning til maten.
Man kunne velge etter 3 forskjellige
plasser i salen;
- bra utsikt helt forran
(som var fult når vi bestilte)
- litt usikker utsikt sånn ca midt i
(som vi valgte)
- og dårlig utsikt hvor man fikk se showet
på tv underveis.




Vi kunne velge mellom ulike menyer,
og både L, R og jeg valgte ELVIS menyen.
I tillegg ble det en drikkemeny bestående
av ett glass champanie, ett glass hvitvin
2 glass rødvin + kaffe.
(noe som resulterte i ett høyt alkoholinntak)


Det som også var litt arti
var at kelnerne/servitørene
var de som spilte showet.
Så vi ble i løpet av kvelden
oppvartet av Jonas som
dere kan se på bildet her
sammen med meg...







Wallmanns ble et forrykende bra
utested når showet og middagen
var inntatt.. Det var milevis med
kø inn, ble stapp fullt av folk
som ville feste til bra musikk...
(deriblandt meg/oss)
Jeg, med min forkjærlighet til
karaokebarer fant fort veien
til karaokeavdelingen.
Der klinte jeg til med 2(!) sanger
for et fantastisk bra publikum
(tror jeg....)
Jeg endte i seng i ett tiden,
etter en alle tiders aften =)
Takk Lars og Renate
---------------------------------
Vel hjemme i fedrelandet
har dagene gått med til jobb (mandag og onsdag)
ridetur på islandshest på tirsdag.
Mandagskvelden satt jeg barnevakt,
og i går kveld var jeg på kurs i regi jobben.
Musikk kurs for småbarn som var kjempebra
og inspirerende! =)

I dag er det klart for ny ridning.
Kan tenkes det blir undervisning på bane i dag...
Spennende =)
I morgen skal jeg på kurs igjen.
I helgen har jeg også planer.
Lørdag skal Sandra, Caroline og jeg på
scrappemesse på Hellerudsletta.
Søndag har jeg "snu egg" vakt på jobb
(vi skal ha kyllinger)
og i tillegg skal jeg å ri på Lierskogen igjen!
Bra med masse planer å se frem imot! =)

0 kommentarer: