tirsdag 3. mars 2009

.... huset på prerien...


..... noen har kanskje spurt seg selv hvor bloggtittelen min kommer fra.
Dere skjønner, en gang i tiden, når jeg var en liten liten jente - kanskje litt utrolig å se for seg med tanke på at jeg alltid har vært stor, og nå er 178 cm, men dere kan i allefall prøve å se det for dere....

... den gangen da jeg var så liten, da var det en tv serie på tv3 som gikk hver lørdags (kan ha vært på søndagen når jeg tenker meg om...) morgen. Jeg og mamma sto alltid opp for å få med oss tv serien huset på prærien. Det var yndlingsprogrammet mitt.

Dette fant jeg ut om huset på prærien på wikipedia:
Huset på prærien var en populær amerikansk TV-serie som handlet om familien Ingalls liv i den lille byen Walnut Grove i Midtvesten i USA. Serien bygger delvis på Laura Ingalls Wilders (1867-1957) selvbiografiske bøker.
Når jeg skulle finne på en adresse til bloggen min, var huset på prærien det første som falt meg inn, derav navnet

0 kommentarer: