lørdag 14. mars 2009

En ful och en gul

Da er jeg vel plassert i Stockholm by,
her opplever jeg masse fint og bra!
Fredagen startet alene i R og L's leilighet,
med ett godt måltid mat...
Jeg var på lang lang tur i Stockholm by alene,
gikk og gikk, og gikk enda litt mere.. På fredagskvelden dro vi på EN FUL OCH EN GUL.....
...hvor vi spiste kinamat.
Restauranten har fått navnet ett eierne,
mannen som er ful (=stygg)
og kona som er gul (=fra Kina)

Her spiste vi masse god mat,
og enda mere god drikke.
Jeg har aldri spist med pinne før,
så måtte dokumentere at jeg ENDELIG fikk det til.

Desserten bestod av palmepannekake
og frukt.

Ja, pannekaka var GRØNN...
LØRDAG dro vi inn til staden alle sammen,
sko sto på innkjøpslisten.
Og jeg som egentlig hater å kjøpe sko...
Endte til slutt opp med to par sko,
i hver sin sjanger.
Ett par converse sko =)

Og ett par støvletter. Har også funnet en scrappebutikk i Stockholm
hvor jeg har kjøpt flere promarker tusjer,
disse er til Sandra, Caroline og meg selv!


I kveld er det klart for golden hits...
Adios Amigos

2 kommentarer:

Line! sa...

ELSKER Converse skoene du har kjøpt! Jeg vil og ha! =)

Hege sa...

Hi hi... Takk, jeg og ELSKER de =)
De er rett og slett perfekte..
Skriver mer i morgen om dagens golden hits... Jeg er sliten...