mandag 23. mars 2009

Midt på natta..

...sitter jeg våken, jeg lager kort til den store gullmedaljen. Har slitt litt med å sove i det siste. Har liggi lenge våken i senga uten å få sove, så i dag bestemte jeg meg for å ikke legge meg før jeg virkelig var trøtt, for å se om det kunne hjelpe. Men nå er klokka 03.15 og jeg sitter lys våken. Har pga manglende søvn fått produsert 6 kort i løpet av kvelden / natta! Det er vel omtrent ny rekord. 2 av kortene har jeg lagt ut bilde av, resten oppdaterer jeg med bilde i morgen. Nå tror jeg at jeg bør komme meg i seng, selvom jeg ikke er trøtt..

Har bestemt meg for å dra til vestre kjenner igjen allerede i morgen. Var så fornøyd med dagen i dag, så jeg tenker: "man kan ikke gi seg på topp"....
Klokka 12 skal jeg hjelpe Thomas med litt leiehjelp, og så bærer det opp på hesteryggen for min egen del etter det! =)

Ellers i dag, har jeg klart å fått vasket 3 maskiner med klær, noe jeg har hatt planer om hele uka, men har slitt med både tiltak til å gjøre det, og tid! Men nå blir det endelig litt reine klær i heimer - og alle hjerter gleder seg...

Har også tenkt litt på om jeg skal ønske meg sykkel til bursdagen min i juni (ja, jeg vet vi ennå bare er i mars, men det er viktig å se fremover). Har ikke hatt ny sykkel siden 13 års dagen min (en gave som jeg forøvrig aldri var spesielt glad over å få. Det var det året ALLE fikk mobiltelefon til jul og bursdag, mens pappa kjøpte merida sykkel til meg med 21 gir.. Dere kan tro skuffelsen var stor. I tillegg når jeg hadde fortalt alle om at jeg var BOMBESIKKER på at jeg også skulle få mobil). Sykkelen har blitt brukt..minimalt..og er nå for liten. Derfor ønsker jeg meg en passelig høy og fin sykkel som er like fin på asfalt som i skogsterreng.. (Type terrengsykkel med dempere både forran og bak) Så Renate, her er årets heteste tips, får med deg mamma, pappa, bestemor og bestefar og overrask meg =) hihi

Denne uka skal jeg lage masse masse kort som jeg skal sende med pappa på jobb, i tillegg ha med i barnehagen osv for å prøve å selge litt. Tar 50 kr kortet dersom noen som er her inne på bloggen er intressert i å bestille =)

Ønsker dere en fortsatt riktig god natt-til mandag. Skulle forresten ønske at kjærlighet uten grenser fortsatt gikk på radioen. Det var PERFEKT å sovne til dersom man ikke fikk sove. Siw Subsveen hadde sovestemme :P

0 kommentarer: