onsdag 9. desember 2009

Prosit...

Som overskriften, og bildet tilsier, så går det i prosit for meg om dagen. Jeg merket mandag kveld at forkjølelsen kom snikende, og har blitt værre og værre. I dag morres var jeg potte tett i både nese og ellers av huet, så ble en rolig hjemmedag for min del i dag... Nå har jeg inntatt frokosten, lest avisa, og er snart klar for håndball-vm på tv! Får finne frem go'pleddet og en kopp med kakao og gjøre det beste ut av dagen! Kan i tillegg skryte på meg at jeg NESTEN er ferdig med årets julegaver! Noe som er NYDELIG å tenke på... Deilig å ha kommet så tidlig igang i år, og når formen har vært så som så, er det deilig å vite at jeg kan ta alt med knakende ro resten av mnd..

I går måtte jeg gå til innkjøp av en mammabukse til. Magen har virkelig meldt sin annkomst, og jeg lover et nytt magebilde på fredag, når jeg er 24 uker på vei. Lillegutt er svært aktiv om dagen, kjenner han sparker spesielt mye når jeg kjører bil, og når jeg har lagt meg om kvelden! Bjørnar kjenner godt sparkene han også, og magen gjør store hopp til tiden dersom han sparker rett.. ;) Det er ny jordmortime neste uke, så da blir det måling av mage, høre hjertelyd osv. Spennende å gå jula i møte med en voksende mage! Vi begynner faktisk få masse i hus til han også, vognen skal kjøpes på tilbud på barnas hus neste onsdag.. Det blir tfk-vognen, og er vel mer eller mindre bestemt på at den blir i brun, både bag og sportsdel! Ellers er vi usikkre på hva slags pose vi skal ha oppi vognen. Men det er ennå ingen hast med å bestemme seg på det området enda..

1 kommentarer:

Lisa sa...

Å, det er så koselig når bebisen lever et aktivt liv i magen, og man kan fölge det på utsiden. Kos deg masse!
Sportsvogndel: ville kanskje valgt oliven siden liggedelen blir brun, om ikke forskjellene er for store i fargene. Og om ikke andre detaljer spiller inn. Ellers er jeg selv svak for marin/blått. Lykke til i valget! :)