fredag 11. desember 2009

*Fredagsfilmen*


Bjørnar har vært på julebord i kveld, og jeg har da vært alene hjemme gode deler av dagen. Tok en tur for å leie meg film, og ante virkelig ikke hva jeg skulle se. Syns det var på tide med en skikkelig jentefilm og endte opp med denne "julete" filmen, som jeg er sånn passelig fornøyd med. Var ingen store høydare, men er helt grei fredagsunderholdning! Nå er det bare å holde øya oppe til jeg hører noe fra "gubben" som skal hentes. Blir sikkert å stikke hodet innom julebordet for å hilse på kollegaene, og kanskje få med meg litt rester av maten!
Ellers er helgen mer eller mindre planfri ;) Forkjølelsen har redusert seg veldig i dag, heldigvis. Ble mange timer med soving, og mye lettere til sinns når jeg våknet opp! Håper at formen kanksje tillater en tur opp i huset for å pusse mer på sprinkelsenga. Hadde vært morsomt å blitt ferdig med den etterhvert!
Ellers kan jeg jo fortelle at jeg leser endel om dagen. Startet tidligere i høst å lese krimbøker av Camilla Läckberg, så har lest; ISPRINSESSEN, PREDIKANTEN, og nå leser jeg STEINHUGGEREN! Kjempespennende bøker, som er skrevet på en spennende måte der man følger flere historier samtidig, slik at men ikke vet hvem syndebukken er før på slutten av boka. Akkurat som en krimbok bør være! Anbefaler bøkene hennes på det sterkeste!

0 kommentarer: