onsdag 9. desember 2009

HJELP!!!

Jaaa.. Tok ikke lang tid fra jeg blogget i sta, til jeg fant ut at det ikke blir brun vogn på oss. I allefall ikke sportsdelen det er tilbud på. Tilbudet gjelder nemlig vogner de har på lager, og de fargene er følgende farger: SVART

OLIVEN
MARINE


Så da vet vi virkelig ikke hvilken farge vi skal velge, eller, Bjørnar har overlatt fargeansvaret til meg.. Og JEG vet ikke hvilken farge jeg vil ha i steden. Er ikke så ivrig på å ha brun vogn, at jeg vil betale full pris for å få den, så da blir det en av de tre fargene over her.
Så jeg vil gjerne at dere som mine blogglesere skal hjelpe meg i valget! F0rtell meg gjerne hvilken av disse tre fargene som er DIN favoritt!!
Bagen blir helt klart i brun, denne må vi uansett betale full pris for! =)

11 kommentarer:

Gry sa...

Hei! Takk for kommentar hos meg! Jeg har funnet en del bilder på et forum jeg er medlem av også har jeg kjøpt en del ferdige ark av ei som har laget på forumet! Men kikker man på nettet så er det utrolig mange flotte bilder å bruke! Er veldig glad i vintage bilder jeg da...
Vi valgte å ha svart vogn da dette passer stort sett til alle andre farger! Men veldig mye annet lekkert også da! :)
Lykke til med fargevalg! Vogna dere har valgt stod på andreplass på ønskelista mi da vi kjøpte vogn og har fortsatt veldig lyst på den! :)

Gry sa...

Jeg bruker hvit bazill når jeg printer ut.. begynner å bli lei av det så prøver å finne noen andre ark som er bra! De jeg har kjøpt er printet på litt tykkere ark enn vanlig kopipapir og er litt glattere samtidig som det ikke er helt blankt! Skjønte du?? Hehe, ikke alltid så lett å forklare!
Er på scrapping og rubberstamps, og der er det vel sånne dele bilder på begge foruma.. Tror jeg har tatt litt fra begge!

Marianne sa...

heia . syns nok den svarte e finest. men trur kansje den som e oliven hold sæ finest. de mørkeste fargene har en tendens te å bli veldig falmet i sola. så ikke godt å sei.

Line! sa...

Svart - uten tvil! =)

Gry sa...

Det går bra! :) På Rubberstamps hvor jeg kanskje har funnet flesteparten er det en tråd som heter "dele med andre". Da må man være medlem og få passord.. på scrapping husker jeg jammen ikke hva tråden heter, men skal prøve å finne ut av det! Lenge siden jeg har gjort det for jeg har jo bare lagret de på maskinen min de jeg bruker mest!
Når det gjelder ark så finnes bazill i a4 str også så jeg slipper å tilpasse det! :) Men jeg har også hørt om de arkene på binders, men ikke fått prøvd de ut enda!

Sandra sa...

Jeg er kanskje litt kjipt nå, men jeg synes ikke brun bag passer særlig godt sammen med noen av de fargene der.. :-S
Jeg tror jeg ville tatt sort med turkis bag, eller marine med sort/marine bag! :) Synes den Marine var kul!

Hege sa...

Spiller ingen rolle om fargene ikke passer sammen. Skal jo bruke bagen uavhengig av fagen på sportsdelen. Man tar av sportsdelen, og bruker kun bagen, og når bag-tiden er over, tar man den vekk og bruker sportsvogns-delen fast. Er på en måte bare understellet som er det samme om du skjønner... Jeg mener i allefall at det ikke spiller noen rolle om fargene "macher" i og med at de skal brukes hver for seg ;)

Sandra sa...

Hahaha... Sånn er det å få unger uten å være gravid! ;-)
Da er det oppklart, og Sandra stemmer for sort eller marine! Hihi...

Marthe og Noah sa...

Jeg hadde gått for oliven, HVIS den har samme farge som på bildet.. Jeg angrer så sinnsykt på at jeg ikke valgte sportsdelen i brun også.. Elsket fargen på baggen!!

Hege sa...

Dere har den lyse fargen på sportsvogna, Marthe? Den som går mer over til beige/hvit? Vet ikke helt hva den heter? Oliven ser nok litt brunere ut her enn hva den er i virkeligheten, den er litt mere grønn, men ikke så altfor ulik den brune heller...

Marthe og Noah sa...

Ja.. Men det var fordi jeg valgte feil.. Skulle ha brun egentlig.. men men.. Blir ikke helt tilfreds med fargen, men den falmer ikke i det miste.. Tror Oliven er en farge som er varig, noe du ikke blir lei, men som samtidig ikke blir kjedelig.. Men fargen i virkeligheten kan virke anderledes...