lørdag 12. desember 2009

*Lørdagsfilmen*


Da er det duket for ny kveld, og ny film opplevelse. Har fått låne Istid 3 av svigermor, og den skal ses i løpet av kvelden. Vi skal i tillegg spise hjemmelagde hamburgere :o) Nmmm..
Men først skal jeg se Bring it on, på tv3!

I dag har jeg ordnet enda mere julegaver, og nå tror jeg faktisk at jeg med sikkerhet kan si at jeg er ferdig! JIPPI!!!
Gleder meg sånn til neste helg også, da er det jentekveld hos Sandra på fredagen, jentekveld hos Tone på lørdagen, og på søndag er det julemiddag (pinnekjøtt) hos svigermor siden vi ikke skal feire jul med henne i år. Koselig når det er så masse sosiale sammenkomster før jul. Jeg skal i tillegg på barn-i-magen treff denne uka, og på middag med en gjeng fra ungdomsskoleklassen en kveld føre jul. ENDA godt formen er bedre!

3 kommentarer:

Teddy sa...

hvem er dere som skal spise middag?

Sandra sa...

Hørtes nesten litt travelt ut, jo! :P
Hehe.. Blir koselig på fredag, godt å få sosialisert seg litt..
Ble også litt nysgjerrig, hvem skal du på middag med? :)

Hege sa...

Iallefall Martelene, Tonje og Kristine. Og så lurer jeg på om Linda, Hanna og Stine Merethe skal være med også. Har ikke helt fått med meg alle jeg ;) Men har satt av datoen! :P Så får vi se hvem som dukker opp...